onsdag 18 februari 2009

18 בפברואר!



שים את היד על הלב שלך ולהגיד לי
שאנחנו דרך, אוו
או, לשים את היד על הלב שלך
יד על הלב שלך

ובכן זה דבר אחד להתאהב
אבל אחר כדי לגרום לו האחרון
חשבתי שאנחנו רק בתחילת
ועכשיו אתה אומר לנו בעבר
תראי לי בעיניים
ותגיד לי שאנחנו ממש דרך

אתה יודע זה דבר אחד להגיד שאתה אוהב אותי
אבל אחר להביע את זה מתוך הלב
ואם אתה לא מתכוון לראות את זה דרך
למה אנחנו תמיד התחלה
הו, אני רוצה לשמוע אותך אומר לי
אתה לא רוצה את אהבתי

שים את היד על הלב שלך ולהגיד לי
היא מעל הכל
אני לא מאמין לך עד
שים את היד על הלב שלך ולהגיד לי
שאנחנו דרך אוו

או, לשים את היד על הלב שלך
יד על הלב שלך

הם אוהבים לדבר על לנצח
אך רוב האנשים לא מקבלים את ההזדמנות
האם אתה רוצה לאבד את האהבה שלנו יחד
האם אתה מוצא רומן חדש
הו, אני רוצה לספר לי לשמוע U
אתה לא רוצה את אהבתי


או, לשים את היד על הלב שלך
יד על הלב שלך

תראי לי בעיניים




אני יודע מי אני. ישנם אנשים אשר מראה לי אהבה זה Hillel העיר!
אתמול בלילה היה לי חלום. א גילוי St. Clare של assis. אני גם לגבי חלם אירלנד. רוב החברים החדשים שלי היו זמנים טובים שם. דיברתי מלאך. הוא אמר דברים ילך טוב עם המלכה. אל דאגה!

נ.ב.. אני אוהבת אותך!

ps:


"אם אני לא על עצמי, מי יהיה בשבילי? ומתי אני לעצמי, מה 'אני'? ואם לא עכשיו, מתי?"

2 kommentarer:

essteell sa...

eeh kompis... det är ditt fel att min aldrig-kolla-upp-nåt-som-kan-misstänkas-vara-en-blog-stance har kollapsat. grymt. men va i helvete e upp med hebreiskan? bless!

türkiye ve hayata dair herşey sa...

thanks for all admin
owe you gratitude..
ben 10 oyun